söndag 7 oktober 2012

Vadå - söndagen redan över?!

Tragiskt men sant. Fattar inte att dagarna/ veckorna går så fort ;(

Idag har jag inte gjort många knop. Fick sovmorgon igen - Tack!
Sen var det frukost och mer sömn. Thomas tog barnen på promenad och jag funderade på om jag skulle sy dessa gardiner som jag hållit på med så länge eller vila... Det blev vila. 2 1/2 timme :)
Vaknade av att jag hörde Tova ropa mamma förtvivlat :( Hon hade sovit i vagnen och vaknade och undrade vart vi var.
Thomas låg på golvet inne med Saga. Hade varit ut och tittat till henne, men då sov hon. 1 min senare var hon vaken och klättrade ur vagnen och sprang på baksida och sökte oss. Lill hjärtat!

När vi ätit lunch åkte jag ut till Tynderö med barnen. Moster Eva är hör så vi tänkte hälsa på.



På väg...



Framme :)
Morfar håller på att bygga en stuga som ska sitta ihop med husvagnen. Den ska vara uppställd i Hassela i vinter.



Vi hjälpte till lite. Kastade även sten i Batten som hon älskar.
Åt middag och åkte hem.
Thomas spelar hockey på söndagar så jag var ensam med nattning :( Nä nu ska jag inte vara sådan - det gick bra.
Tog båda barnen till våran säng. Läste saga medans Tova drack välling och Saga ammades och sen sov dom båda tjejerna. Skönt!

Nu sova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar