måndag 29 oktober 2012

Måndag och ingen barnkyrka

Det är höst lov denna vecka och även lov från barnkyrkan / kyrkis.

Visst va det lite tråkigt, men en bra tillfälle att ta det lugnt och mysa.



Mina 2 underbar små hjärtan - så goa att man glömmer jobbiga nattningar etc.


Saga var på ett strålade humör när hon fått ny blöja


Passade på att utforska sina små fötter :)

Höll nästan på att glömma mitt 3:e lilla hjärta som behövde ut och göra sina behov ;)

Gjorde ordning barnen och stuvade ner dom i vagnen och gick iväg.


Tror att Rufus ibland är avis att dom får åka och han måste gå ;))

När vi kom hem var det dags för lite bus innan lunch och vila för Tova.
När hon vilade så gick jag ut med Saga och Rufus. Vi hade sällskap av Bea och Tilde och en massa snö ;( Var genomblöt när jag kom hem.

Mormor och morfar var på en snabb visit på em... Trevligt och kvickt.

Imorgon är det dagis! Första dagen utan Hilma som idag skolades in på B- forsens förskola.
Håll tummarna att det går bra!!
Förra veckan flöt ju lämningarna bra vilket är riktigt riktigt skönt!

2 kommentarer:

  1. Det går jätte bra för Hilma, idag sprang hon bara in till samlingen. Det var en jätte mysig samlig. Måste berätta senare hur dom gör, :)

    Hoppas det gick bra idag för er.
    När jag sa att vi skulle gå på dagis, sa Hilma -TOVA :) hihi..,

    Visst blir det bio imorgon??
    kl 13 på folkan i söråker :D

    SvaraRadera
  2. Det ska bli kul att höra!

    Jag frågade fröknarna hur det gått för Tova idag! Hon hade frågat både efter Lova och Hilma men ingen var där ;(

    Bio imorgon låter trevligt! Misstänker att Tova somnar under själva filmen, men kommer säkert ihåg att vi varit där ;))

    SvaraRadera