tisdag 30 oktober 2012

Katten Jansson

Idag var det dagis och Tovis själv välja kläde. Det blev Katten Jansson tunika :)


Lämningen gick inte bra :( Hon grät. Nu kan det vara för att det varit helg och att hon varit dålig - vi hoppas på det och bättre lycka imorgon.

Saga sova större delen av fm. Jag hann plantera ljungen, plocka undan och unna mig själv en dusch i lugn och ro.

När hon vaknade så blev det dusch även för henne. Min lilla kräka har sådana där mysiga hak veck som man måste hålla extra koll på!



Ren och fräsch - luktar gott när man snosar på henne ;)

Nu är det dags för lunch, både för Saga och mig.
Sen tror jag vi ska besöka Birsta innan vi hämtar Tova och åker vidare till mormor.
Vi får se om vi hinner... Det är barn fotografering på IKEA och jag fotade Tova i samma ålder.

1 kommentar: