måndag 22 oktober 2012

Söndagens inlägg / strul med bloggen

Idag var det dags att koppla ihop stugan (spikertältet) med husvagnen så det blev en sväng till Hassela igen;)

Tova var så där glad. Men när hon kom ner och det fanns snö och vattenpölar så blev hon glad. Gladare än vi ;)

Det gick riktigt bra att koppla ihop och nu är det snart klart.

Saga sov hela tiden



Tova somnade på vägen hem.

När vi var hemma så var det middag och bus.
Det som är lite jobbigt just nu är att Tova verkar ha super mycket energi. Hoppar och studsar när vi helst vill att hon ska varva ner.

Eftersom pappan spelar ishockey på söndagar så var jag ensam med nattningen och det innebär utmaningar.
Nu undvek jag det ganska bra i och med att Tova fick somna i våran säng.
Saga somnade före Tova eftersom Tova har såååå svårt att komma ner i varv.

Hann bli irriterad och säga orden " om du inte somnar nu så får du gå och lägga dig i din säng"
Det var hon inte sugen på. Valde då att ta Sagas hand och somnade.



Vet att bilden är suddig och fel vriden. Men det är sånt här som gör att man orkar

Valde att tända lampan för att få en bättre bild. Det fick Tova att röra sig, men inte att släppa handen!



Borde ha vridit på telefonen samtidigt som jag tände, men så långt tänkte jag aldrig.



21:16 och helt tyst på Tallmovägen - underbart

Imorgon är det kyrkis

1 kommentar:

  1. Kyrkis imorgon låter konstigt med tanke på ordningen på inläggen.
    Med blogpress har strulat för mig ;(

    SvaraRadera