lördag 27 oktober 2012

Barn loppis och feber

Febern är kvar, inte lika hög, men kvar :(
Idag var det barn loppis i B-forsen. Inget spec vi behöver, men jag gick dit ändå. Kan ju alltid hitta nått :) och det gjorde jag!



2 par jeans, 2 pyjamasen, en tunika och en tröja. 120 kr :)

Saga sov när jag åkte och gjorde det även när jag kom hem. Sov faktiskt nästan 3 timmar ute i vagnen... Vaknade och åt. Var vaken ca 1 1/2 timme men somnade igen när familjen gick ut på promenad. 2 timmar denna sväng.

Tova och jag åkte och handlade lite. Köpte även 6 st karameller - lördagsgodis.
Hon åt 4 st och sen kom dom upp ;( Tror inte det är magsjuka. Utan mer något som hänger ihop med febern. För det var bara godisarna som kom upp.

Efter det ville hon vara pirat prinsessa så vi satt på henne nattlinnet. Valde att ta det lite lugnt med henne och gav henne surfplattan.






Talking Ginger är favorit - men när dom går in "deep talk" med Ginger så blir jag lite nervös ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar