tisdag 23 oktober 2012

Inte undra på...

Idag när jag hämtade Tova på dagis så åkte vi direkt till Birsta. Jag skulle kolla på ett par vinterstövlar till mig själv. När jag satte på Tova stövlarna så fick jag en bra förklaring på varför Tova blivit så blöt om fötterna. Visst hon hoppar i vatten, men att hon skulle hoppa i djupare pölar med vänster foten verkar ju lite konstigt.
Dom hade ju spruckit i sömmen bak :(
Köpte dom för 2 veckor sen på Butik Liten för 50 kr.
Visst var det ett bra pris, om dom varit hel eller i bättre skick.
Skulle väl ha kollat noggrannare. Tog tyvärr förgivet att man säljer saker som är i bra begagnat skick.

Nåja... Nu blev det inga stövlar till mig, men till Tovis :)



Nu behöver jag inte vara orolig för att dom ska spricka och förhoppningsvis håller hon sig lite torrare nu!

Tack mormor - det var hon som betalade <3




Saga har idag varit på ett strålade humör. Kräkts och pratat om vart annat. Nä ingen magsjuka, bara överflöd med mat. Jobbigt att tvätta så mycket, men skönt att jag har mat så det räcker och blir över.

2 kommentarer:

  1. Nu har även jag hittat hit till ditt mysiga kryp in. :)

    Hilma hade sådana där röda Tretorn stövlar med fodring i, innan hon fick dessa rosa stövlar av min ena arbetsgivare. Både vi och Hilma har varit otroligt nöjda & varma har de ocskå varit. :)
    Får nog bli ett par till nu mot senhösten/vinter.

    Ha de gott,
    kram Sophie & flickorna

    SvaraRadera
  2. Välkommen ;)
    Dom känns super mysiga. 299 kr på Granngården :)
    Bra pris!!

    Ses imorgon på förskola och förhoppningsvis sång :)

    SvaraRadera