lördag 4 juni 2011

Avslutning på sång

Igår var det avslutning på babysången... Mellan 10-12 var det "uppträdande" och fika på InBeetwen - Det var barn och föräldrar från både Bergeforsen, Timrå och Sörberge!

Vi sjöng låtarna... Framåt,framåt, framåt, framåt.... Bakåt, bakåt, bakåt bakåt... Å Upp upp, och ner och ner, Å Upp upp, och ner och ner......

En av Tovas favoriter :-)

Sen var det "Lirar i ett babyband, med ganska liten och knubbig hand" Här visar Hannes upp vad duktig han blivit ¨på att spela med sin maraccas
När det är klart vill han gärna gå över till Prinsen och Tova -Vi kom tyvärr ifrån varandra lite ;-(

Så går sola opp eller Thula Sana?! Vet faktiskt inte vilken av låtarna som Prisen och Johanna myser till... Båda har myspartier i sig :-)

Det var flera pappor, mormödrar etc som var på plats - Eftersom alla "mina" nära och kära jobbade så är jag tacksam för att jag fick vara med J & J


Erkänner - Jag var osäker på hur "maraccas" stavades så jag googlade (skäms)... och då hittade jag den här länken :-) Där fanns roliga instrument som man skulle kunna köpa till dom små liven om man vill och gillar att shoppa :-)

http://www.barnensmusikbutik.se/


Inte för att Prinsens pappa läser denna blogg - men tack iaf för att du knäppte kort!

4 kommentarer:

  1. Kul med bilder! Och skäms inte för att du fick googla på maraccas. Jag googlar hela tiden på ord och grejer jag är osäker på stavningen med, men säger aldrig nåt om det hehe ;) Så hittade du ju en bra länk! =)

    Jättekul att du och Tovisen kom! Och jag hoppas vi ses snart igen, trots att babysången är slut!

    SvaraRadera
  2. Theodors mamma4 juni 2011 kl. 23:42

    Håller med Jessica om bilderna och att vi måste ses snart igen!!! Jag tycker att vi kan träffas på Birsta -varje dag om jag får bestämma! ;-)

    Jag skickar tacket till pappan.

    SvaraRadera
  3. Vi kan väl ses hos mig på måndag och torsdag
    Jessika tisdag, fredag
    Johanna onsdag och söndag
    Sen Birsta på lördagarna ;)

    SvaraRadera
  4. Hahaha, satt och gick igenom lite inlägg ikväll och såg att jag missat ditt svar här ovan. Det lät ju som en superb idé! :-D

    SvaraRadera