fredag 10 juni 2011

En dag i Snägden

Eftersom mamma Johanna trilskades med att vi skulle gå till Snägden, trots 25 grader så tänkte jag att det är lika bra att ge sig :-) Vilket var tur - Det blev en riktigt trevlig tripp! Det tog 56 min upp och 54 min hem
Tova somnade på halva vägen och sov när vi kom upp - Det gjorde inte Prinsen så han passade på att "bada" lite :-)

Efter badet va det fika och Theodor va en sådan där liten myspropp som bara han kan vara

Tova vaknade lagom tills att fikat var bortplockat :-)
Jag och Johanna beslutade oss för att fotografera våra små troll tillsammans. Nedan kan ni följa resultatet....

Hej snygging!

Opps - Mammor ropar... bäst att titta dit

Äsch - Dom vill bara knäppa kort... Jag drar

Kom du oxå Tova...

Just ja - Du kan ju inte gå....

Hmmmm - jag måste nog lära mig att gå....


Kom tillbaka...


Ok - Rufus får duga - Jag blev ju inte ensam iaf :-)


Sammanfattning av dagen är att den var trevlig, jobbig och varm...En underbar dag alltså :-)

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder och rolig bildserie! =)

    Låter som ni hade en toppendag tycker jag! Med motion på köpet ;)

    SvaraRadera
  2. Instämmer med Jessica! Vilka härliga bilder och bildserie. Hahahaha. :)

    Ja, det var en underbar och skön dag. Den fortsatte ju som sagt för oss här uppe på campingen. Allt har stämt och allt blev så bra. Hela dagen blev en riktig TOPPENDAG från start till slut. :)

    Nu ligger jag i stugan. Henke i sängen bredvid och Theodor i resesängen. Alla mygg som bitit på mig börjar ge sig till känna nu. Guuud vad det kliar på fötter och ben!!!

    SvaraRadera