tisdag 21 juni 2011

Vilda måndag :-)

Igår va det tråkväder i Bergeforsen på fm - men dagen började bra iaf
Sov morgon och sen gick vi till Helen och lilla Vilda och hälsade på :-)
Tovis var väl inte på bästa "gå bort" humöret... Skulle nog ha sovit lite, men det fick hon göra när vi gick hem!

När vi kom hem så hämtade mormor upp oss. Det skulle hämtas bil på verkstad och sen var det Tynderö för att hjälpa till med altan... Måla plankor och skruva golv!
Tovis var mest med mormor... Käkade lite sten och hade det allmänt bra!

Jag har tyvärr lyckats få en super jobbig förkylning - Hoppas verkligen att den går över. Går över och FÖRSVINNER, inte går över till Tovis eller Thomas - Det blir ju inte bra med tanke på våran lilla semester som vi påbörjar på lördag :-)
Ska bli kul och se hur jag funkar i campinglivet

4 kommentarer:

  1. Söta små tjejer! =)

    Krya på dig Lotta! Härligt med semester!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig, Lotta! För dj-vligt att vara förkyld på sommaren!

    SvaraRadera
  3. Åååååh, jag vill oxå ha en mormor och morfar med husbil som vi kan låna! På vilken hylla hittade du din mormor och morfar Tova? ;-)

    Ja, jag hoppas att resten av famijen förblir friska så ni får en underbar campingsemester!
    Massa kramar från mig och mamma.

    SvaraRadera
  4. Det ska bli riktigt skönt... Och jag kommer bli frisk ;))) För det är som du säger Louise "Inte roligt när det är sommar" Brukar kunna vara så tjurig och hänga sig kvar... Hoppas du och dina fina Sessor klarar er

    Tova hittade dom på "kvarglömda" hyllan! Men du prinsen?! Den hyllan som du hittade fina morföräldrar va inte tokig den heller <3

    SvaraRadera