fredag 17 juni 2011

Fredag och fynd igen :-)

När jag skulle åka och helgs handla så valde jag att kicka in på BC för att se vad H&M hade för fint på sin sommar rea... Dom första jag stötte på när jag kom in var Jessica och Hannes! Vi gjorde följe in på H&M för att titta om vi kunde fynda även idag :-)

och visst kunde vi det... 3 st pyamaser och 1 par shorts... endast 155 kr - Ja ni kanske tycker att 3 pyamaser är för mycket, men se det tycker inte jag... Jag gillar inte när det är vällings fläckar etc på det som hon ska ligga och sova i... och sen kortärmat är så bra nu när det är varmt! Bra fynd... Det tyckte även pappan och då måste det vara bra :-)


Vi tittade även in på POP - och jag kan stolt erkänna att jag tittade, kände och gick därifrån... Jag tror dom kommer sänka ner priserna ännu mera i slutet av juni och då kan jag vänta tills dess och se om jag kan hitta något!


Sen var det dags för fika - En latte och glass ... Gott


Johanna som idag var hemma skickade meddelande till både Jessika och mig... Här sitter Jessika och svarar.. kortet som jag knäppte skickades till J och det kom ett "hahahaha" tillbaka :-)




Kl är nu 22:22 och jag ska snart gå och knyta mig - Tovisen sover och pappan är borta! Misstänker att det är jag som återigen får ta morgonpasset ;-)

2 kommentarer:

  1. Fina fynd! Tre små pyamasar kan aldrig vara för mycket! ;)

    Mycket duktigt att vänta till nästa rea-sänkning på Polarn!

    Hoppas du sover gott nu och att Tovisen tar rejäl sovmorgon imorgon!

    Tack för idag! =)

    SvaraRadera
  2. Du har tur du som törs vänta på PoPs reapriser - när man som jag vill ha två i samma stl så måste man antingen gå till PoP i Gallerian eller handla till fullpris! ;)
    Här är det alltid jag som tar morgonpasset, åtminstone på vardagarna. Endast i undantagsfall som när t ex Nina vaknat upprepade ggr under natten/morgonsidan och jag är så trött att jag nästan går under, väcker jag "Sleeping Beauty"! Annars är han så trött att han inte är särskilt kul att omkring sig… :(

    SvaraRadera