söndag 29 maj 2011

Morsdag!

Idag har jag, för första gången blivit uppvaktad på Morsdag! Och vilken uppvaktning :-)
Började med en lättare sovmorgon... Blev väckt av mina 2 bebisar + man och fick fika på säng. Och det är inte ofta det händer i denna familj

Både Tova och Rufus tittade spännt på min present...

En present som jag tror att pappan hjälpt till att införskaffa ;-)
Kändes riktigt bra att vara mamma <3

Efter det var jag och min mamma "modell för en dag" - Udda och spännande upplevelse!
Denna underbara dag avslutades med middag på Tynderö!

Imorgon ska vi åka och titta på äppelträd - Tova fick ett äppelträd i dop present av kusin Jimmy och hans Katarina och det ska nu planeras!

1 kommentar:

  1. Theodors mamma31 maj 2011 kl. 22:43

    Men vilka fina presenter du fick! :-)

    Jag glömde bort att fråga hur Rufus mådde idag när vi träffades, men jag fick en liten uppdatering i Cattis statusinlägg på FB. ;-)

    Hoppas att han blir sig själv (nästan) snart igen så han vill busa med Frölla.

    SvaraRadera