torsdag 23 juni 2011

Snart första midsommaren med Tovis

Idag är det torsdag och jag tänkte börja med att säga att jag är dålig på att blogg... sen ska jag avsluta med en sak som jag är bra på...
Morgonen började med mys med nallen och fotsalvan :-)

Kul att se hur hon börjar krama nallarna som hon fått - Tidigare har hon inte tittat åt som ens


Kramar hon dom inte, skjutsar hon omkring dom i vagnen :-)
Tyvärr så börjar skruttan bli förkyld - Så lägligt till vår första gemensamma semester ;-( Nåja - Vi ska ju inte göra så mycket fysiska saker så vi får packa med alvedon etc och hålla tummarna....
Och nu till mitt avslut - Jag brukar små skratta och tycka att Jessica, Hannes mamma shoppar mycket... Men jag är nog inte mycket bättre - eller om man ska vända på det och få det låta roligare - Jag är lika bra på det ;-)



Dagens fynd - Stl 86 och endast futtiga 300 kr
Snart kommer moster Kicki - hon ska vara här och fira midsommar med oss!
Ett midsommar firande som enlig tradition firas på Tynderö!



Glad midsommar till alla läsare!!!

3 kommentarer:

  1. Ååååh vilka fina kort! Supersöta Tova!

    Fynden har jag ju redan kommenterat via sms...

    Hoppas ni får en supertrevlig midsommar!
    Själv har vi inte bestämt oss av detta:
    -Malmbaden med mor, far och systrar med familjer
    -Bosvedjan med Henkes mor och morfar
    -Skälsjön med Helen (gudmor), hennes syster och bror
    -Hemma

    Tror vi kan stryka Malmbaden eftersom T har vattkoppor, fast de där nere säger att det inte gör nåt så känns det dumt.

    Krya på dig Tovis!

    SvaraRadera
  2. Glad midsommar å trevlig semester tripp!! :)

    SvaraRadera
  3. Ja, vilka fina bilder! Mysigt med nallen! :)

    Och vilka fina fynd för en pyttepeng! Jajemen, här gläds vi åt shopping! :) Noterade att det köptes strl 86... Hmmm Det kan väl aldrig vara så att mamman redan har shoppat allt lillsessan behöver i strl 80? ;) =)

    Trevlig midsommar på er!!! Kram

    SvaraRadera