fredag 17 juni 2011

Onsdag = Lindex fynd och plättar

Sommar reorna har börjat och då måste jag ju spana in om det finns något som Tovis behöver ;-)
Lindex var först ut... Jag och Johanna där kl 9 (20% extra rea mellan 9-10)
Jag hittade 4 st uppsättningar till lill hjärtat

2 st omgångar i stl 80 och 2 st i stl 86 - Allt detta för endast 300 kr.. Det tycker jag är bra!
Eftersom vi var igång lite väl tidigt så hann vi inte med ngn frukost hemma - den intog vi på IKEA. Frukost buffe för 29 kr - även det ett fynd!

Tova fick först sin egna gröt, men även hon måste ju få lyxa till det - så det blev plättar

Så även för Prinsen. Johanna fyndade osså på Lindex - Tror det var 4 tröjor för 200 kr

Innan vi åkte så fick barnen leka i lekhörnan! Tova har väl inte skaffat sig ngn riktigt favorit lek, men det är prinsen - Tror han kommer bli kock när han blir stor :-)

På em tog jag hund och barn och åkte till Tynderö för att mysa lite med mormor och morfar innan dom åker till Stockholm. Vi åt middag och surrade... Tova somnade tillsammans med det Irlänska får som hon fått av mm och mf

Det var onsdagen - Har lite dåligt samvete för att jag bloggar så sällan - Men men... bättre sent än aldrig :-)

1 kommentar: