lördag 21 januari 2012

Påfrestande lördag

Ja vad ska jag säga - dagen började iaf bra ;)

Morgonmys i sängen i ca 1 timme, frukost, tandborstning, på klädning och sen...

Visionen var att vi skulle gå till golfbanan och se vad stormen gjort med den vanligtvis fina seaside banan.

Vi startade hos Bitte, vilket i efterhand inte var så smart ( 30 min prommis att bara komma till banan)
Nu kom vi inte så långt - Tova ville inte åka snowracer mer än 20 min... Då skulle hon gå - i diket, och i fel riktning :(
När vi insett att målet var onåbart så vände vi uppåt för att ta en annan väg hem igen...

Skruttan blev inte på bättre humör precis. Inte gå och inte åka. På snowracer'n iaf



Utan på mina axlar :(
Nu är jag själv inte i topp form av olika anledningar och var även alldeles för varmt klädd. Vilket gjorde att jag vart lätt irriterad o stressad. Även besviken på att trippen inte blev så som jag hoppats :(
Nu borde jag väl kanske lärt mig!
Klockan passerade både lunch och vila.

Väl hemma åt hon och somnade inom 45 min

Vaknade upp och var på ett bättre humör - åt lite Mellis och sen gjorde vi sparklåde premiär. Gick bra och hon skrattade gott när pappan tog över fartkontrollen.

Lite lek och tv - sen började hon igen! Inget funkade :(
Mat gick inte alls... Vi provade allt! Provade byta maträtt t.om, men inte.
En yoghurt gick bra och sen spagetti. Ja vad ska man säga ;)
Dusch gick bra... Lika så rutinerna efteråt.
Välte ut allt lego, 2 ggr och sen satt hon med oss när vi åt. Och då bredde hon en smörgås i ca 10 min
Ihop plockning på rum, välling med sedvanlig natt rutin - och bums så sov hon!
Kanske inte är 100% kry hjärtat?!
Hon hostade mycket i natt och har tillstymmelse till ljusa, lätt rinnande 11:or mellan näsa och mun

Får hålla lite koll på henne! Skönt iaf att hon somnade in lugnt och utan gråt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar