måndag 9 januari 2012

Ja då är det dags...

Verkligheten kommer närmare och närmare - och är nu här!

Dagis väskan är packad



Kläderna märkta


Och nedpackade!
Det gör lite ont i mamma hjärtat, men med tanke på att hon kommer få en trevlig inskolnings fröken och många trevliga lekkompisar så känns det ok.
Men det var som jag sa till Thomas. " tiden går så fort och snart är hon 6 år och det är dags att börja skola"
Nu var väl det lite drastiskt - men tiden går fort.
Lika bra att se till att ta vara på den - tiden är ju inget jag kan påverka. Däremot dagarna, timmarna som jag har med henne.

Mån och tisdag ska jag bara med henne. Och sen på onsdag ska Thomas vara där. På torsdag, om allt gått bra är det egen premiär.

Så här sista dagen i friheten så har vi "bara varit" - Underbart

Ska nu lägga mobilen på laddning så den kommer med imorgon så jag kan dokumentera lite!

1 kommentar: