lördag 7 januari 2012

Dan före dan, före DAGIS dan

Usch! Det är tur att Tova inte har en aning vad komma skall och då inte kunna förstå vad jag oroar mig för.
Jag tycker det känns fruktansvärt att hon ska gå på dagis och att jag nu inte får vara med henne hela dagarna... Det kommer bara säga vips så är hon 7 år och ska börja första klass :(
Det är dock tur att hon inte ska gå så länge... Jag lämnar ca 8:30 och Thomas hämtar vid 15
Sen har vi ju helgerna och då får jag ladda kroppen med Tova energi och även ge henne mycket energi mm

Idag så har vi åter igen dåre uppleva lyx morgon - 8:35 ;) underbart!!

När vi ätit frukost vid vår nyinköpta köksmöbel så gick vi ut. Det var -4 gr ute. Helt ok.

Vid lunch lämnade jag familjen för att träna. Riktigt skönt. Hoppas nu att jag fortsätter.

När vi ätit middag och skjutsat pappan på hockey så åkte vi hem o bada.
Sen en liten udda ned varvning - lek!



Eller så kan vi säga att hon spelar sin egen natt visa ;)))


Och här äter hon kanske en ny sorts välling ;))


Här tror jag hon förstod att leken var över och att det var dags att sova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar