torsdag 5 januari 2012

Inga bilder, bara info

Dom senaste dagarna har det inte blivit så mycket kort knäppta vilket till största del beror på att Tova blir tokig när jag tar fram telefonen... BaBaBa!!!
Det är vad hon säger konstant efter att hon fått syn på den!
Undra om det beror på att jag ofta sitter med den?!
Kan vara så... Måste ändras!!

Idag har vi iaf varit hos prinsen o firat hans mamma som fyllde hela 30 år. Han har en ung och fräsch mamma han ;)

Jag lyckades även "lura" med Jessica o Hannes :)

Tova tycker det var super kul att busa med sina favorit killar igen.

Tyvärr råkade hon "märka" prinsen med en av sina relativt nyklippta naglar ;( Det får bli vantar hädanefter!!

Nä nu ska jag inte vara sån... I lekens hetta kam det hända... Tråkigt bara att det var Skruttan, som även tidigare visat lite hårdare tag.

Misstänker / hoppas att några veckor på dagis förändrar det ( och då utan skador på andra barn förstås)

Nu sover hon - nöjd med dagen!

Hoppas nu att snön stannar kvar och det blir bra väder imorgon så vi kan vara ute och leka.

Natti natt när det är dags!


Vänta det blev en bild...



Den här fick jag från Bitte idag. Den knäppte hon när vi var på spontan besök den 30:e dec

Tack Bitte! Bloggen blir så mycket roligare med bilder

2 kommentarer:

  1. 22:22? Du måste ju vara född med tur. ;)

    TACK för idag! Tack för presenten!

    Ska se om jag fick till någon bra bild, men nu har du ju redan gjort inlägget. :)

    Jag tror tvärtemot dig att hon blir värre när hon börjar på dagis. "Typiska dagisfasoner" brukar man ju säga. ;) Theodor har fått smaka på dagisfasoner från Elsa redan. Blivit puttad rakt bak på rumpan ett X antal gånger. Men även fått känna på en "förlåt-kram" som är viktig efteråt.

    SvaraRadera
  2. 22:22 är mitt klockslag ;)

    Ja risken är nog att det kan bli lite värre, men då får jag hoppas att det ordnar till sig när man kan förklara lite bättre!

    Nåja - dom ger och dom tar de små liven. Och det är väl så livet är - fast ju äldre man blir, ju mindre påhopp får man hoppas ;)))

    Sköt om er

    SvaraRadera