måndag 30 januari 2012

Hemsk morgon, men bättre kväll

Jag hade hoppats på att alla prickar skulle vara borta men ack va jag bedrog mig :( Dom fanns tom i ansiktet!

Jag ringde direkt till dagis för att kolla vad dom tyckte jag skulle göra och svaret var enkelt. Komma dit med henne och åka till jobbet!
Svaret var väl självklart med tanke på att det inte smittar, men jag skulle nog dra "ögonen" till mig om jag såg ett prickigt barn sitta bredvid Tova. Rädsla att det skulle vara ngt smittsamt.

Nåja - vi åkte dit. Och tro det eller ej! Första gången utan några protester alls :)))
Hon blev så glad när hon såg Eva och när fröknarna kom fram och tyckte hon hade fina prickar ;)
När jag kom och hämtade henne så var dom nästan borta :)
Och nu när jag smörjde henne efter badet så såg man bara några få stackare :) Det går åt rätt håll. Nu är det bara lista ut vad det kunnat vara?! Allerisk reaktion eller infektion!

Vi ska hur som helst "vila" henne från allt som har med tomater att göra. Mest för att testa.
Hon åt ju faktiskt sås med soltorkade tomater och chilisås på lördag kväll.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: