söndag 7 augusti 2011

Prins och "häxa"

Igår var det fin besök på Tallmovägen - Prinsen, Johanna och Fröken kom...
Det tillhör inte vanligheten att jag kallar Tova för "häxa", men ni skulle ha sett hennes Prinsattack...Jag har bild, men törs inte lägga ut den. Ni kanske tror att hon är hel tokig :-)
Det var ungefär samma kraftfulla omfamning som hon gjorde när vi var hemma hos dom och små liven badade - Och det slutade med att prinsen låg utanför poolen ;-(
Det är tur att Johanna sett fina/lugna sidor hos Sessan osså ;-) Tror faktiskt det är Tovas sätt att visa hur mycket hon tycker om honom... vill bara krama och krama :-)

Ja och om ni ser honom - förstår ni själva ;-)
Här visar han att sångstolen funkar lika bra om man står på den

Bussen var osså lite rolig och spännande

Busfrö som han är så gömde han små böcker i Tovis nya garderob

Eftersom jag mest fick hålla tillbaka Tova så finns det inte så många bilder på henne - Men en har jag och då hon är relativt lugn - Det är kvällshallon stunden :-)

En underbar dag och tid har det varit - Nu har Johanna börjat jobba och jag börjar ju igen den 15:e... Innebär att det kommer bli mindre tid att ses, men observera att barnen fyllt 1 år och vi fortfarande umgås :-)))

2 kommentarer: