söndag 14 augusti 2011

Även Tovis fick paket

Idag har jag firat en av måååånga födelsedagar :-) Även om jag avsagt mig allt firande så kom det folk ;-(
Bitte var först ut - Och hon hade rutin hon... även paket till lilla skruttan! Nyfiket tittar Tova in i paketet....

Och titta vad hon fick!! En egen Rufus - En sådan som inte muffar och springer iväg varje gång hon kommer gående :-) Tack Bitte

Det blev mycket fika och Tova hade en egen liten picknick på filten :-)


Det har som sagt blivit många födelsedagar för min del, varav 2 st med Tovis!

Imorgon börjar allvaret - jag ska tillbaka och jobba efter 14 mån med skruttan... Känns lite vemodigt, men oxå skönt (om man nu får säga så?!) Det som är extra skönt är väl att hon inte ska in på dagis utan vara hemma med pappan - En person som älskar och månar om henne minst lika mycket som jag!


OBS! Bloggandet kan minska, men ge inte upp - Bloggen kommer att uppdateras när du minst anar det :-)

3 kommentarer:

  1. Men vad snällt att Tova oxå fick paket!

    Lycka till på jobbet! Det härliga med det är väl att få en fin lön igen. ;-)

    SvaraRadera
  2. Vilken söt liten vovve Tova fick! Och som Theodors mamma sa Lycka till på jobbet! =)

    SvaraRadera
  3. Ja, haha, jag kunde inte motstå en mini "Ruffe". Kul att hon tyckte om den. / Kramar
    // Bitte

    SvaraRadera