fredag 26 augusti 2011

Det var inte igår...

Tur att jag förvarnade att bloggningen kunde dröja nu när jag börjat jobba.
Trodde ifs inte att det skulle gå nästan 14 dagar mellan inläggen, men så blev det... Sorry

Ska nu försöka sammanfatta lite vad som hänt... Från min första veckan har jag inga bilder... Detta beror på att jag inte tordes knäppa några kort med min iPhone... Vissa har nog hört att jag skulle synka min tfn m datorn när jag kom tillbaka och det slutade med att jag "förlorade" 1654 st kort/video på Tovisen... Jag grät, om inte hela onsdagen så iaf halva.

Så tragiskt!!!
Men men... Huvudsaken är att jag har kvar Skruttan - Eller hur?!

Detta är iaf fr förra helgen... Tovis vaknade vid 6 och det är tidigt för att vara hon... Vi startade med en smörgås och lite picasso talanger :-)

Sen skulle tänderna göras ren... Tovis älskar att borsta tänderna. Eller iaf att suga bort tandkrämen :-)

Pappan har försökt att knäppa lite kort för att hålla mig underrättad om vad som händer på hemma plan när jag jobbar - Här provar dom på sandlådan som hon fick i 1 års present av mormor och morfar

Nam nam - Ja det säger hon till allt som går att äta :-) Det är roligt att se/höra när hon går emot hallonbuskarna och säger "nam nam"... Här har vi plockat in lite hallon och hon sitter och smaskar på ....

Här är det melon och det äter hon med hela kroppen ;-) Hon kanske inte skulle haft en vit tröja på sig, men "skitiga barn, är lyckliga barn"
Imorgon ska vi förhoppningsvis träffa prinsen och hans mamma - Det var inte igår - Nästan så jag saknar dom ;-)
Ska skärpa till mig med bloggningen - och med det menar jag att det inte ska ta 12 dagar mellan inläggen!


Hej hej

1 kommentar: