lördag 27 augusti 2011

Lördag i mysets tecken

Underbara Tova sov till kl 8 och även hela natten :-) Så härligt att slippa nattpassen
Efter frukost och lite lek tog vi den dagliga promenaden och då med hopp om att Tovis skulle somna som hon brukar när vi kommer hem - Men inte idag... Visste väl att vi skulle iväg kl 13 och att vi ville att hon skulle sova innan - Somnade dock kl 12 och fick sova i en timme... Det vi skulle göra var att skjutsa pappan på Sundsvall OPEN trot eller vad det heter och sen åka till Prinsen och hälsa på...
Theodor sov när vi kom, men efter ett tag vaknade han och det blev frukt stund



Sen åkte vi iväg till Haga. Johanna skulle köpa en Voksi påse som låg ute på blocket - Vi lyckades oxå fynda :-)

Ska först berätta att jag förra helgen såg en "sådan" på Selångersmarkand, men hade inte tillräckligt med kontanter på mig och fick då lämna den...


Men nu är den i våra ägor :-) en gunghäst - Var först lite osäker på att köpa en begagnad. Inte för att jag brukar dissa använda saker. Men jag har känt att jag vill ha en gunghäst som är fin, och som Tova kan spara och kanske ge till sina barn (om hon vill) Trodde då att jag skulle måsta köpa en ny, men denna var som ny :-)

Innebär alltså att jag fått en "ny" häst och för endast 150 kr


När vi kom tillbaka tog vi vovvarna och gick på en prommis... skönt, men lite jobbigt - Hade ingen vagn med mig så jag bar i bärstol.

Efter det var det dags att tänka på refrängen - middag och nattning står på schemat! Nu måste hon ju prova hästen lite först - och det var kul att se henne kliva upp och av själv... Den kommer bli såååå bra
Tack J & T för idag :-) Ni är underbara

4 kommentarer:

  1. Fina bilder! Och bra köp där! ;)

    Ååååååh jag kan inte fatta att mammaledigheten är slut nu!!! Jag vill fortsätta vara lediga tillsammans och gå på babysång, Birsta, fika, leka, umgås... Buhuuuuu =´(

    SvaraRadera
  2. Jessica! Planera in att bli gravid igen under 2012 så kan vi hänga allihopa igen 2013! ;-)

    SvaraRadera