tisdag 12 juli 2011

Usch va tomt

Skruttan är kvar ute på Tynderö hos mormor och morfar... Känns både jobbigt och skönt ;-(

Det som känns jobbigt är att inte höra henne säga "mamamamamama" "dä,dä,dä" och självklart att känna hennes doft och se alla dom steg som bara ökar i antal hela tiden
Sen skönt... Ja det är väl att jag vet att hon just nu är på det andra tryggaste stället som finns.. och bland personer som älskar henne lika mycket som vi.
Sen att få "egen" tid som visst verkar vara att städa och promenerad m Rufus, utan barnvagn

Tror faktiskt att detta är bra för både Tovis och mig... Man behöver tid att sakna.. vilket kanske inte hon gör, men jag tror hon kommer bli extra glad och hoppa lite högre på knäna när jag hämtar igen henne på torsdag... Om jag nu klarar mig så länge

1 kommentar:

  1. Jag förstår att det känns både jobbigt och skönt. Försök dock att njuta av din egentid nu när du har den! Du får chans att ladda batterierna och vara en mamma på topp när Tovis kommer hem igen! =)

    SvaraRadera