söndag 10 juli 2011

Prinsen 1 år


Kalas även idag :-) Och nu var det Prinsens tur - Mamman hade gjort en prinstårta... Duktig mamma :-)
Theodor fick självklart smaka och det var nog bra att kläderna togs av - Helt rätt T, man ska äta med hela kroppen - Smakar bättre då ;-)
Är det kalas så är det :-) Av med kläder och blöjor och sen ner i poolen. Dom har en super cool barnpool som Tovisen älskade... Hoppade runt och skrek


Prinsen åkte rutschkana - Nu har jag inte frågat mamman om det var ok att lägga upp denna bild på henne, men det får hon bjuda på :-))
Tror badet knäckte Tovis - Hon ligger just nu på bron och sover ( i vagn). Får dock inte sova så länge för snart kommer Faster Maria och kusin Zack.


Sen tror jag att vi åker ut till Tynderö... Rufus är ju redan där och morfar är ledig imorgon, och sen är mormor ledig tis-tors

2 kommentarer:

  1. Åh, vilka mysiga bilder! Längtar nästan tillbaka till gårdagen även fast det var jobbigt att plocka fram och tillbaka osv. Men det är ju så härligt när man har alla nära och kära på besök!

    Tusen tack för Theodors fina present! Han har varit där och tryckt lite nu på morgonen oxå.

    Sen vill jag säga tusen tack för ballongerna och glasyrpennorna!!! Så himla snällt av dig att tänka på mig istället för att slänga det som blev
    över.

    Stooor kram till dig för att du är den du är.

    SvaraRadera
  2. Självklart ger jag hellre bort än att kasta... och att det är till dig är ju bara extra roligt :-)
    Kram på dig!!

    SvaraRadera