fredag 8 juli 2011

TOVIS dag

Idag är det Tovis dag - men den tänker jag blogga om mera ikväll...
Nu tänkte jag skriva om gårdagen. Vi började med att träffa J & T på Drakborgen. Passade på innan dom blir 1 år och då kostar 60 kr ;-)

Tova såg en fördel med att inte kunna gå ännu :-)


Tror Prinsen kände sig utnyttjad - han drog :-)

Efter det tog vi en liten sväng på Birsta City - Jag hittade ett par stretch jeans till Tovis för futtiga 22.50 - Kan man låta bli då?! Nopp

Sen var det BVC och 12 mån siffror.... 75 ståtliga cm och 9880 gr - Ingen tungviktare, men håller sin kurva!

Mamma J hade varit duktig och gjort någon makaronilåda till sin prins. Super smart, allt i ett! Jag kunde inte vara sämre... Denna är med kyckling, brocolli, morötter och makaroner - Fick godkänt av mottagaren.

Eftersom det igår var dagen före den STORA dagen så passade vi på att ha super mys i m&p´s säng... Lill hjärtat - snart stora tjejen

Ja vad ska man säga?! Jag har haft förmånen att få en underbar dotter samt nya trevliga vänner! Livet känns riktigt bra nu :-)

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni verkar ha haft det! =)

    Duktiga mammor som lagar mat också! =)

    SvaraRadera
  2. Theodors mamma9 juli 2011 kl. 00:37

    Hahaha, lovely!

    Ja, livet är rikigt bra just nu...i en månad till innan man börjar jobba... ;-)

    SvaraRadera