onsdag 20 juli 2011

Jag skäms

och när jag skriver det så menar jag att jag skäms över hur bra jag har det....Se själva

Onsdagen den 20 juli

1/ Barnbidrag = 1050 kr rikare

2/ Akupunktur = ;-( ondare höft... Hmmmm - Blir säkert bättre nästa gång

3/ Möte med chefen och planer för hösten = Ja vad är det?! Är det postivit att börja jobba?!

4/ Yster Malin m familj här hemma på besök och vi passade på att träffas och låta våra små liv leka...

Vad finns där nere?! Bäst att kolla

Hmmm- vad är det?! Smaka lite kanske

Mmmmm - smakar bra

Riktigt bra!

Bravo - Det är vatten :-)

Nu lyckades jag inte få något kort på när Tovis, bokstavligen skulle slita håret av Leon :-( Börjar bli lite jobbigt när hon är så hårdhänt... svårt osså när jag inte be henne säga förlåt! Nåja - Leon är ju en stor kille och fattar säkert ;-) Om inte så var Malin snabb att berätta att hon (Tova) är liten och inte "förstår" bättre :-)



Besöket hos Malin tog knäcken på Tova så hon somnade med pappan och sov i 1 1/2 timme. Efter det var hon på igen...Här tror jag hon försöker ringa till Leon och be om ursäkt! Eller är det bara "ilska" över att jag satt på knapplås och tfn inte blippar när hon trycker på knapparna?!


5/Sen till em.. Går Tova?! Ja nu får jag nog säga att hon gör det... Inte många steg här, men dom kommer oftare och oftare. Och är fler och fler (Thomas kommer få jobbigt i höst)

6/ Trädgårdslek = Roligt tills hon får handtagen i huvudet....

"Måste bara lägga in en liten bild på min lilla Ruff" En underbar hund som får såååå lite tid just nu - Jag hoppas verkligen att jag kan åtgälda honom


7/ Ja nu vet jag inte om detta var positivt, men Tovis passade på att köra klädsim.... Gladast var hon hon






En underbar dag börjar lida emot sitt slut - och bäst av allt är att det kommer en ny imorgon :-)

Då är det picknick med prinsen och J


Natti natt

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder och filmsnuttar!!! =)

    Fast njut och bara ta in hur underbart livet kan vara istället för att skämmas! ;) =)

    SvaraRadera
  2. Oj, j*klar vad hon går!!! :-)

    Roliga bilder. :-)

    SvaraRadera