lördag 30 juli 2011

Lördag och hallonfest igen

Eftersom vi valde att inte kunna köra hem igår så lämnade vi bilen och gick ner för att hämta den idag - Tovis kommer att älska Stavreviken... det belv hallonkalas idag igen ;-)


Undra just om alla hallon kommer öka Libero aktien eller om den kommer lika kvar där den är idag ;-)))I skrivande stund vilar mitt lilla hjärta nere i källaren - Låter kanske lite konstigt att hon sover där, men hon somnade i vagnen och det är svalt och skönt där nere - Finns fakstiskt dagar då jag själv önskade att jag hade en säng där nere som man kunde sova i och få lite svalka.När hon vaknat så ska vi äta lite och sen åka till Prinsen och hälsa på! Det var ju ett tag sen och jag vet inte vem som saknar dom mest... Jag eller skruttan ;-)

2 kommentarer:

  1. Ni saknar oss lika mycket som vi saknar er!
    Fatta att om några veckor så ser våra dagar så himla annorlunda ut. :-( Men vi ska ju hänga i januari igen!!! :-)

    SvaraRadera