fredag 10 maj 2013

Utmanade mig själv!

Idag fick Saga besök i sängen - dom var riktigt söta där dom stod.


Thomas hade jobbat natt och då kan det vara bra om vi är tyst så han får sova lite. Min spontana idé blev Drakborgen, men ensam med båda tjejerna fick mig att tvivla.

När jag sen märkte energi överskottet på Tova så antog jag utmaningen! Vad är det värsta som kan hända?! Att vi blir ovänner och måste åka hem...

Väl inne så märkte jag att jag inte var ensam... Tror halva Timrå och Sundsvall var där!
Vi gick runt och spanade lite och sen var det full fart.
Allt flöt på riktigt, riktigt bra!!!

Vi var där i 3 timmar. Det ända tragiska med besöket var att jag glömt telefonen hemma och kunde då inte knäppa några kort ;(

När vi kom hem så sova pappan ff och vi tog en prommis med Ruffe. Hade tur att få sällskap av Bea eftersom mina töser somnade båda två :)

Ikväll vid nattning av Tova lyste "nu ska jag testa" igenom.

Började med att hon ville sova i våran säng?!
Ja varför inte tänkte jag. Saga sover ju i vårt rum.
Väl där kom nästa test... VÄLLING igen... Jaja... Sa inget utan gick och gjorde i ordning.
Tror ni hon drack den?!
Nopp, somnade nästan direkt, med vällingen i handen!

Ja dom är väl för roliga dom små :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar