söndag 26 maj 2013

Blir nog nergraderad...

Imorse var det sov morgon och fika på säng :) Underbart!
Det har varit underbart väder idag och Tova ville äta frukost ute :) Vilket vi självklart gjorde. Efter frukost var det hoppning. Jag och barnen studsade medans Thomas klippte gräs och pysslade.
Eftersom det är morsdag så åkte jag och tjejerna till Tynderö. T som skulle jobba natt fick vara hemma och sova. På så sätt kunde vi stanna kvar.
Tova och Saga lekte i sanden




Och jag passade på att busa med Rufus




Haha - ha när man ser Sagas klädsel har man svårt att tro att det var varmt. Men eftersom det ligger så nära havet så blåser det ofta och idag var det kyliga vindar




Vindarna stoppade inte Tova fr att inviga poolen :) Det var inte lätt att få upp henne!




Just nu sover "russinet" bredvid mig i gäststugan, medans Saga sover nere hos momo & boffa... Hoppas dom får en lika lugn natt som jag hoppas att jag får ;)

Ska kanske berätta om nergraderingen - det är Libero jag tänker på!!!
Är idag guld medlem, men med tanke på att Tova nu vill prova vara utan blöja så finns risk för silver :)))) Helt klart värt det!

2 misslyckanden och 2 st toalett besök med positivt resultat!

Plötsligt händer det!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig pool!!!

    Å vad kul att hon vill vara utan blöja! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Första dagen på dagis idag- Hon ville och det var ok för dagis fröken!

      Hoppas det inte blir några olyckor

      Radera