tisdag 21 maj 2013

Studsa och sova

Idag efter att jag lämnat Tova på dagis åkte jag till Tynderö och lämnade Saga... Måste få sova mer än 2 tim åt gången.

När jag kom hem så satte vi ihop barnens nya studsmatta




En överlycklig Tova studsade direkt efter att hon kom hem fr dagis.






Efter ett tag tog vi paus och gick ber till Bea och Tilde med en sen ett års present :)


Jag hade beställt mössor fr BUB och beställde även en till fina Tilde. Är så nöjd med dom jag har haft till tjejerna!!

Tomten börjar mer och mer se ut som en lekplats - men det är dom värd! Barn ska ha roligt....


Sen får ju även vi vuxna chansen att vara barn ibland. Både jag och pappan har hoppat och skrattat!

Nu måste jag sluta. Dejt med John Blund ;))

1 kommentar:

  1. Å avis. Vill också ha en studsmatta... ;)

    Vilken fin Lilla-My-klänning Tova har!

    SvaraRadera