onsdag 22 maj 2013

Ordningen eller oordningen är återställd

Efter en bra natt vaknade vi kl 8:25 ... Eftersom jag inte orkade stressa så ringde jag till dagis och sa att vi kom senare. Tova och jag åt frukost och tog sen en promenad med Ruffe.


Kl 10 var vi på dagis :)
När jag lämnat och kommit hem så tog jag en kopp kaffe och morgontidning och gick ut på altanen och njöt. Hade ingen spec tid för att hämta Saga så jag tänkte passa på att ha "ensam" tid.
Nu är ju inte ensam tid så roligt... Det är liksom ngt som saknas!

Jag var ute på Tynderö kl 11 så ni förstår själv ;))


När vi hämtat Tova på dagis på 14 så var det hem och äta mellis och den hoppa.


Saga gjorde premiär och verkade gilla det!














Ja jag tror vi kommer ha mycket roligt i den där studsmattan i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar