fredag 24 maj 2013

Bebis fredag

Idag var det äntligen dags att få träffa lilla TILDA - Johanna, Henke och Theodors bebis!
Det var en jätte söt liten tjej som nu hunnit bli hela 3 veckor <3

Det är sjukt hur små dom är och lika sjukt att man glömmer så fort. Jag tycker ju ff att Saga är liten.


På tal om Saga så var hon på ett strålande humör som vanligt. Somnade till efter lite lunch...


Tova & Theodor lekte riktigt bra. Lite diskussioner om vem som skulle ha städkäppen ;)


Vid det här tillfället vann Tova.
Jag hade tänkt att vi skulle åka hem och äta lunch, men då tiden gick fort och barnen hade så trevligt då nappade vi/jag på erbjudandet om lunch :)

Kl 14 var det iaf dags... Barnen började bli trött - ja ni ser ju själv :))


När vi kom hem så tog vi en tur i vagnen och efter lite syskon mys så somnade båda tjejerna :)


Titta noga så ser ni två små söta händer som håller i varandra <3

Eftermiddagen och kvällen blev studsig!

Hela familjen samlades och hoppa, skratta och busa - en underbar investering!

Imorgon är det ko släpp! Ja det är sant. Jag såg för länge sedan en reklam snutt kring detta event och tänkte att det skulle kunna va trevligt!

Alla jag berättat för ha reagerat positivt och många kommenterat att det är en kul happening och att djuren är tok spralliga.
När jag gick in för att läsa lite så hittade jag denna bild och insåg ganska snabbt att vi inte kommer vara ensam.



Gäller att vara ute i tid och hoppas på att meteorologerna ha rätt när det gäller vädret!

1 kommentar: