torsdag 26 maj 2011

Snygg kompisarna

Tova har tur hon som har så här snygga killkompisar


Snyggingarna är inte bara omkring henne på detta inlägg utan även i kalendern


Hannes är född 100707, Tova 100708 och Theodor 100710


Det är riktigt kul att vi träffat dessa 2 + deras mammor - Dom är så lika i ålder, men olika i utveckling etc. Vi har även en snygg tjej i närheten, Minnah och hennes mamma. Hon är född 100709 :-) Hon var inte med på IKEA och fotograferade sig, så henne har jag ingen sådan bild på ;-( Men jag har den här!!

4 kommentarer:

  1. Theodors mamma26 maj 2011 kl. 21:14

    Åh, vilka fina barn!!! Jag blir alldeles tårögd. Hur kan man ha sån tur att hitta så bra mammor att umgås med när man själv är mammaledig?! Kommer sakna denna tid nåt så enormt mycket! Jag har haft superskoj och jag hoppas att vi kommer fortsätta hålla kontakten även om verkligheten med jobb och sånt kommer fylla veckorna framöver.

    KRAM till dig och de andra mammorna som följer denna blogg.

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara instämma med föregående talare. Det är helt underbart roligt att vara föräldraledig tillsammans med er. Tack snälla för att jag fick hänga på! =) <3

    Så fina bilder på våra sötnosar! (Skulle kanske ha valt långrandigt istället för tvärrandigt till MiniBuddah...)

    SvaraRadera
  3. Fina ni :)
    Vi ses på Borgen efter lunch

    Glöm ränderna... Allt klär en skönhet :)

    SvaraRadera
  4. Theodors mamma27 maj 2011 kl. 08:53

    :-)

    Exakt!

    SvaraRadera