fredag 27 maj 2011

Fredagsmys på Drakborgen

Regnet öste ner, precis som dom sagt - så det blev Drakborgen!
Theodor var snabb och kika runt vad som fanns att leka med.

Tova som inte lärt sig gå än, passade på att leka med sakerna som var i närheten där jag släppte ner henne :-)

En drake...

och en bil....

Tuffingen var snabbt upp vid rutschkana och var inte sen med att åka (med mamma J´s hjälp)
Tova var lite mer försiktig, men dock uppe på höga höjder... Så även Hannes!

Det fanns inte så mycket för dessa små knoddar att göra, men vi fick träffas/umgås och vi slapp regnet ;-)
Här samlar vi ihop trion för en lagbild - Detta innan dom beger sig in i hoppborgen

Tova måste ju självklart posa lite innan hon kliver in....

Hannes kastade sig in i borgen och tyckte det var super kul

Har även bilder på Theodor och Hannes mammor när dom åker rutschkana, men eftersom jag bara frågat om lov att blogga barnen så sparar jag dom... Kan ju vara bra att ha när någon fyller år eller så ;-)
Ytterligare en underbar dag tillsammans med UNDERBARA människor - Tack tack J&T och J&H

5 kommentarer:

  1. Theodors mamma27 maj 2011 kl. 21:49

    Hahaha, BRA Lotta! Tur för dig att du skrev underbara med stora bokstäver! ;-)

    Superroligt att se bilder. Jag knäppte jättelite idag. :-( Tack själv för idag förresten!

    Gick det bra på Ica Maxi sen? Mkt folk? Det var mycket på Willys, men de hade supermånga kassor öppna så det var ingen kö alls.

    TREVLIG HELG till er alla i familjen.

    SvaraRadera
  2. Tack för idag och superfina bilder! Fotade inte heller så mycket. Min telefonkamera är ju lixom inte så mycket jämfört med din värstingkamera ;)

    SvaraRadera
  3. Haha... Bra att du uppmärksammade det ;)

    Det gick bra på ICA - mycket folk och en lite väl trött Tova som testade mammas tålamod

    Köpte ICAs majskrokar... Enkel att packa m då dom är raka, lite hårdare i konsistens och 5 kr billigare... Kan det bli bättre?!

    Jessica - har jag med kameran så är det bara ta den och fota hej vilt ...jag visar och lånar gärna ut :)

    Ha en underbar dag fina ni :)))

    SvaraRadera
  4. Theodors mamma28 maj 2011 kl. 09:02

    :-)

    Hur gick testet på tålamodet då? Vann Tova så mamman glömde köpa hälften?

    Jaha, jag vet inte ens om jag sett majskrokarna där...det vore ju bra om de är lite hårdare eftersom de försvinner lite väl fort nu.

    SvaraRadera
  5. Mamman vann och glömde bara gurka

    SvaraRadera