tisdag 24 maj 2011

SAS - Europas punktligaste flygbolag

Ja inte vet jag hur man mäter sånt, men inte kan det väl vara på förseningar och sånt... För det tycker jag SAS jämt har ;-(
Nåja - Nu va det inte det jag skulle skriva om utan Tovas lek i väntan på att mormor och morfar skulle landa...
Det fanns en trevlig liten lekhörna på Midlanda - Något jag aldrig sett tidigare. Även om jag passerat där nästan dagligen. Hade nog annat fokus då :-)

Hon blir tuffare och tuffare.. Först båda händerna...

Sen sträcker vi oss försiktigt över och nuddar den röda stolen...


Sen när vi såg att vi kunde det så släpper vi ena handen och övar balans istället
Hon börjar mer och mer att släppa båda händerna.... vinglar till lite och sen "duns"


Det fanns även en kulram eller vad man kallar dom, som hon testade lite


Detta för att sen hitta hinken :-) Lyckan var gjord


Gladast blev hon nog när hon som mormor och sprattelgubben! Det är morfar som är sprattelgubbe - och när kan sprattlar och säger "sprattelgubbe" så kommer leendet... Sitter fortfarande långt inne, men närmar sig mer och mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar