tisdag 10 maj 2011

Idag valde Thomas att inte sova när han kom hem efter jobbet och då passade vi på att ta en promenad till Snägden... Det finns en stuga som heter så som vi brukar gå när vi väntade Tova, men idag valde vi att gå till sjön - Svårt att komma till stugan när man har vagn Under våran lilla tripp fick vi bla njuta av denna fina vatten samling

Sen en liten orm... Thomas hoppade rakt upp och skrek - Tihiii

(jag ska inte låta så kaxig... jag fick knoster på hela kroppen och gick på helspänn resterande trippen)

Tova sov tryggt i vagnen och fick tyvärr inte se något av detta

Väl framme vaknade Tova.... Var väl rädd att missa fika ;-)

Våran lill kille var självklart med och han valde att bara vara snygg efter att han tagit ett välförtjänt dopp i sjön



Måste säga att det var en helt underbar eftermiddag - en sådan där som känns i magen!
Nu är vi (- Thomas) ute på Tynderö och njuter - Pappa Björn är borta och vi valde att åka ut och vara tillsammans med mamma


Ja jag vet... ska man verkligen sitta och blogga då?! Ja varför inte - Hon sitter ju brevid och rättar till mig när jag skriver fel :-)

Livet är underbart!

1 kommentar:

  1. Ååååh vilken härlig dag ni har haft! :) Den verkar aldrig ta slut heller. Supermysigt att vara med mamma/mormor oxå!

    Kan inte se nån av filmerna i iphonen så de får jag spara tills datorn åker på. :)

    SvaraRadera