måndag 28 februari 2011

Ny vecka med underbara Tova


Linslus har jag tidigare berättat att Tova är - och här syns det tydligt. Ligger lite avvaktande och väntar på att vi ska gå ut. Ser kamera och ...
Vips kommer leendet :-)

Samma sak när vi kommit in så bjuder hon upp med ett riktigt leende - Det är inte bara solen som värmt mig idag, utan även alla dessa underbara leenden som jag fått
Idag har Tova varit hos mormor - Det hade gått jättebra. Hon hade sovit i vagnen i 1 tim och 45 min. Det har hänt 1 ggr hemma. Kan havsluften även ta på dom små tro!?
Hur som - det är skönt att hon trivs hos mormor och morfar!

Att tänder är på väg syns just nu på 3 olika sätt
1 - Vita små prickar nere i underkäken
2 - Allt som kommer in i munnen ska hon bita på
3 - Går inte in på detalj, men det går bra för Libero :-)
Hon har även sovit lite ängsligt, och det kanske oxå kan beror på tänder?!
Imorgon är det babysång och då ska hon träffa killkompisarna - Theodor och Hannes! Ska bli trevligt!
21:49 är kl - kanske ska göra kväll tidigt idag och hoppas på att hjärtat sover länge inatt?! Ja så blir det... NattiNatt


2 kommentarer:

  1. Theodors mamma1 mars 2011 kl. 00:27

    Underbara bilder!!!

    Vad skönt att hon passar på att sova länge när mamman måste jobba och dra in lite pengar för att sponsra Libero. Hahaha, gud vad jag skrattade åt nr 3 på din lista. :) Du är rolig du Lotta!

    Idag när jag pratade med dig i telefonen hos mamma så sa jag lite skämtsamt efteråt att vi måste prata med varann varje dag. Då sa mamma; -ja hon är ju så himla gullig Lotta.
    -Va? Sa jag.
    -Ja, hon är så himla trevlig och verkar så snäll och naturlig.
    - :-)

    SvaraRadera
  2. Superfina bilder!

    Båda T:s mammor är himla gulliga, trevliga, snälla och naturliga ;)

    SvaraRadera