fredag 25 februari 2011

Underbara dagar och personer ....

Fredagar är väl en underbar dag?! Det tycker iaf jag och Tovis
Denna fredag, den 25:e, åkte jag, Tovis till grann kommunen Härnösand med våra vänner J&T

Turen började med att J&T kom hit vid 11 - jag fick paket :))



Grattis på 40 års dagen.... Hmmmmm - hur ska vi tolka det?!
Jag tolkar det som en lite. Fyndig ide för att göra någon väldigt glad :))



Och glad blev jag!!! Det var kakbruken som jag tittat på + choklader :) Tack tack underbara Johanna
Väl i Härnösand så besökte vi Big Boy (hamburgare) Riktigt gott
Sen strosade vi på stan och köpte mössor till prinsen och prinsessan - Dom blev sötare än vanligt, hur nu det kan vara möjligt <3
Vi avslutade turen på $ store. Där köpte vi en massa smått och gott. Bl.a. en lek matta till Tova. Dels för att leka på, och för att gå bra fäste på... Detta för att fortsätta med sin kryp träning ;)
Och titta... Den
Är ju hur bra som helst.



Nu sover prinsessan och vi slö tittar på tv. Ska nog göra Rova sällskap i drömmarnas land. Men innan vi/ jag gör det så säger jag STORT TACK till J&T ( Johanna och Theodor "prinsen") gör idag...
Nästa Härna besök startar med bad!!


4 kommentarer:

  1. HAhaha, jag sitter bara och tokskrattar. Lägga ut en bild på min fina inslagning med julpapper? ;-)

    Det var verkligen en underbart trevlig fredag. Jag håller med om allt du skriver, men skulle vilja tillägga att jag sitter redan och längtar efter nästa Big Boy skrovmål!!!

    SvaraRadera
  2. Måste ju låta alla som läser bloggen se det fina paketet.... Och att det verkligen står på 40 årsdagen
    Julpapperet är ju lite charmigt med tanke på att jgfyller i aug :))

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar dag! Och mattan verkar ju funka finfint! Grattis i förskott mamman! ;)

    SvaraRadera
  4. Theodor tackar så mycket för sin present som han fick på Dollar Store!

    Sen ska väl mamman tacka för lunchen oxå även fast det var en "jag betalar nu så betalar du nästa gång-lunch" ;)

    Får se om vi får till någon tid till skidåkning i veckan. Du kommer varva mig, men det bjuder jag på!

    SvaraRadera