torsdag 24 februari 2011

Krypa... eller nåt

Tidigare har Tova inte varit ett dugg intresserad av att ta sig framåt - Nu däremot börjar hon visa att hon vill... Viker benen fint åt sidan för att sedan komma över till kryp position... Det är inte lätt...

Spänd liten tjej ska visa mamma hur man kommer över till kryp läge (nagelbitande nervös)

Steg 1 avklarat....
men vänta.. vad händer med vänster benet... Det glider...
Neeeej... nu även höger...Det här går aldrig!

"plask" - Gick inte så bra ;-) även fast hon hade tungan rätt i mun, eller mitt i mun
Ni som träffat Tova vet nog hur hon såg ut efter det?! Flygande Sälen :-)

Lill hjärtat! Tur att hon sover och inte hör hur jag skrattar när jag skriver....
Skrattade även när jag skulle titta till henne precis...

Kudden känns onödig!

5 kommentarer:

  1. Nu är det nära!!! Istället för att skratta måste ju mamman hjälpa till fattar hon väl! Slänga fram roliga "leksaker" typ förbjudna fjärrkontroller eller liknande framför den lilla samt sitta bakom och hålla emot de små fossingarna! Lycka till nu mamman! ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! De får mamman knäppa när den lilla tar sig fram för egen maskin. Det bör inte ta mer än max ett par dagar nu =). Ja, förutsatt att mamman följer mitt råd vill säga ;).

    SvaraRadera
  3. Men se...Hon har redan börjat träna. Plankan är bra för mage och rumpa ;)) ha ha...Lik sin mor !! // Bitte

    SvaraRadera
  4. Hahaha vilka underbara bilder! Du har verkligen fångat ett svårt moment. :)

    Tack för Härnösandsshoppingen idag! Superkul! Nästa gång tar vi ett bad med barnen före. Kram till er brudar.

    SvaraRadera