lördag 5 mars 2011

Snart 8 mån

Ursäkta uttrycket men SHIT va tiden går fort - känns som hon nyss förgyllde vårat liv, vilket ifs är sant då varje dag är lycka, men jag tror ni förstår vad jag menar?!

Jag har varit lite dålig på att blogga denna vecka... Man är ju lite busy när man är FL ledig ;)
Men det har varit sång tis och onsdag, sim avslutning på onsdag em, Tovis första homeparty på torsdag sen även lite jobb!
Ja ni ser ju själv va stressigt det kan vara - Några andra som osså har stressigt är Jessika och Johanna ( fl ledig dom med) Dom skulle vara hos oss kl 18:30 på torsdag, men kl blev 19:30... Super erbjudanden på Barnens Hus va anledningen till förseningen!
Inte för att dom behövt, men jag/vi fick en liten "sorry" present

Jätte gulligt - eller kanske inte ;(

Häxan?! Är det jag!! Hmmmmmm :))) Underbart! Super tack
En saga om Rufus och mig som vi kan läsa för Tova. Och där min favorit katts namn är med "Laban"... Tovis fick även en fin haklapp. TackTack

Idag är det lördag och barn loppis i Söråker. Jag o Johanna åkte dit för att spana lite och för att ev fynda lite smått och gott

Detta är några av mina fynd :) 30 kr för allt. Sen köpte jag en cresent barncykelstol för 50 kr och en AngelCare (oanvänd) för 30 kr. Går inte in på vad det är, men min var trasig och det är en sak som ska vara hel för att göra nytta :)
Just nu sover lill skruttan och jag ska passa på att ta ett varmt bad! Sen blir det middag och melodifestival.
Trevlig lördag på er alla

3 kommentarer:

  1. Jajemen, häxan är du! ;) =)

    Vilka fynd du gjorde på loppisen! Tusingfotingen är hur söt som helst!

    Ja, tiden går fort när man har roligt, 8 månader redan?! Helt otroligt!

    Grattis lilla Tovisen!

    SvaraRadera
  2. Theodors mamma7 mars 2011 kl. 09:07

    Vi bara skojas, vi vet ju att du har humor! :-)

    Tusenfotingen var verkligen ett fynd! Jag är avis.

    Grattis i förskott till Tova!

    SvaraRadera
  3. Du hade kunnat få våran Angelcare - har köpt en Sangenic istället - den är visserligen ganska liten men fyller sin funktion så himla mkt bättre!
    Nu ska vi ta Angelcare-lådan till Ljusdal och ha hos mamma istället.

    SvaraRadera