fredag 18 februari 2011

Fredagsmys

Fredag och äntligen helg!

Eftersom det är fredag idag så var det torsdag igår ;-) Och då var vi på BVC för att väga oss - Väga Tova alltså :-) 7750 gr. Kerstin frågade om hon fick smör i mat och hur en dag såg ut i mat väg... Hon tyckte hon var lite liten... Hmmmm - Vet inte om jag håller med - Visst hon är inte kraftig, men heller inte mager! Hon är bara en "lill skrutta"
Idag han vi med en liten Birsta sväng med J & T. Så trevligt!
Nu är det mys, mys och MYS!!

3 kommentarer:

  1. Oj, nu är det text till bilden oxå. Förut var det bara en bild. :)

    Tova kan inte äta mer än hon gör så det är ändå inget du kan ändra. Hon är en mätt och nöjd tjej annars skulle hon inte vara så glad jämt. :)
    Hur många barn följer snittkurvan? Typ 5-10% har jag för mig att jag läst. Både över och under är normalt så vad Kerstin säger är inget att haka upp sig på. Hon hade kanske en dålig dag. ;)

    Min gräns för gåbingon i morgon går på -10. Enligt väderprognoser så ska det vara -9 kl 12 så då verkar det bli bingo då.

    Kram till er!

    SvaraRadera