måndag 14 februari 2011

Idag är det TOVAS dag....


Ja inte bara hennes dag - men hon är mitt hjärta!!!
Vi fick "göra" ljus på kyrkis förförra veckan och då skrev Johanna S "Älskad från första stund" på sitt, eller på Theodors! Jag norpade texten till Tovas ljus och idag, på Alla hjärtans dag så känns det lite extra... Hon är "Älskad från första stund"
Just nu vilar vi oss lite. Laddar inför date med just Johanna och Theodor! Vi ska bara "hänga" som hon utryckte det :-) Promenera med våra små vov hjärtan om vädergudarna är snäll! Hade 24 minus imorse... Inte så roligt att släpa ut skruttan när Ruffe skulle ha morgon prommis!
Nu kommer Thomas hem - Dags att lämna datorn och försöka vara lite trevlig :-)




2 kommentarer:

  1. Tack för idag sötis! Det var trevligt som vanligt. Tycker du att jag är jobbig när jag inte kan sitta still så länge? Mamma tycker iaf att jag är jobbig, hon vet aldrig vart hon har mig längre. Ena stunden här, andra stunden där...

    Syns i morgon igen! Då ska vi se om den nya sångfröken har ordnat upp sitt program.

    Kram!

    P.S Mamma är så mallig att alla härmar HENNES text. Hon brukar alltid härma ANDRA, så detta är något nytt för henne. Hon sträcker på sig och leendet når örsnibbarna.

    SvaraRadera
  2. Nej prinsen du är inte jobbig, bara svårare att fånga :)
    Sen måste du lova att vara försiktig i trappen - vill inte att du gör dig illa igen :(
    Ses imorgon.... Ska bli spännande och höra både nya fröken och anledningen till detta :)

    Kul att din mamma ler och sträcker på sig - det ska hon göra ofta

    SvaraRadera