torsdag 19 juli 2012

Jaha ja ;(

Denna torsdag startade kl 7:30... Började precis som igår med morgonmys.




Kl 10:30 kom Theodor och Johanna hit. Med presenter till båda töserna. Tova fick Hello Kitty penna, sudd, linjal och pennvässare.
Saga fick en mjukis skallra och en spar gris - bilder kommer.
Tack tack!
Hade sett fram emot dagens besök, men det blev inte riktigt som jag hoppats på ;( Tovis tog fram tänderna :(
Jag har ingen aning om vad som utlöste detta?! Hon kan väl inte bara flyga på ngn och bitas utan anledning -eller?!
Hur som... Det känns inte roligt. Mitt söta lilla hjärta :(




Detta var innan ... På lämpligt avstånd.
Sorry J och T

Snart kommer Lotta, då är förhoppningsvis bitandet borta ;)

1 kommentar:

  1. Oroa dig inte Lotta! Jag tror de är inne i den åldern. Eller så är min son exakt lika dan... För vår del började det när kusin Aliya var på besök. Han retades och drog i håret närhelst han kom åt. Nu ger han sig på Hilma lite titt som tätt. Senast ikväll när vi var och hälsade på. Då rev han henne i ansiktet tydligen. Jag har även kommit på honom med att slåss både med händerna och med tillhyggen...

    Minns att det var ett tag som Hilma var likadan mot Hannes och andra som var mindre än hon. Hon puttades och slog med tillhyggen. Tillslut kunde hon knappt röra vid Hannes huvud innan han började grina... Det har helt gått över nu och jag skulle tippa på att hon var runt 2 när detta utspelade sig ;).

    SvaraRadera