måndag 2 juli 2012

Bus och mormor




7:30 är en ok tid :) att jag dessutom fick ligga kvar till 8 så har jag inte mycket att klaga på.

Efter frukost och morgon sysslor så packade vi lite fika och åkte ner till Y:et för lite bus och lek.

När vi varit i parken lite, och fått lite fika ( ja jag glömde kaffe... Tyvärr inte första gången) så gick vi på en promenad. Thomas tyckte Rufus skulle få bada.
Nu blev det fler än Rufus som blev blöt. Tova tog varenda vattenpöl hon hittade :) eller lerpöl!
Det blev en dusch när vi kom hem och sen lunch och vila.
1 timme blev det.
När vi vaknat till kom Jenny, Krister och Tilde på besök. Då var det bus igen :)
När dom var på väg hem så kom mormor och morfar och hämta Tova. Jag hade tidigare meddelar att dom inte skulle hämta henne, men saknaden var för stor <3

Eftersom jag vet att jag behöver vila innan det som komma skall så "bråkade" jag inte
Jag vet att Tova kommer få ett par underbara dagar och jag den energi jag behöver :)

Känns tomt, väldigt tomt... Lill hjärtat!!!

1 kommentar:

  1. Ja, såklart det är tomt! Men passa på att ta igen dig! Sooooov så mycket du kan och vila och ät däremellan.

    Lycka till! Kraaam

    SvaraRadera