lördag 10 december 2011

Mini weekend i Stockholm

Idag åkte jag o Skruttan till Stockholm för att hälsa på kusin Axel m familj.
Kl 6:30 väckte jag Tova - När jag tyvärr "glömde" bada henne innan vi lade oss igår, få fick dagen börja med en dusch. Var beredd på ett väldans liv, men inte ett ljud :))

Åt frukost och sen ner till flyget som skulle gå kl 08:00

När vi landade på Arlanda, efter en mycket lugn o trevlig resa så stannade vi till på junibacken som man byggt upp på flygplatsen! Tova hälsade på Hos Alfons Åberg och prov satt hans fåtölj.






Sen tog hon en liten tur i den flygande tekoppen :)


Hon tyckte nog att det gick väldans fort ser det ut som


Allt stoj gjorde henne hungrig och vi tog en banan i väntan på bussen.


Väl i bussen så sköljdes bananen ner med lite vatten.


När vi kom fram till Stockholm så möttes vi upp av Fam Bergh och vi tog en trevlig tur på stan.

Sen hem, handla, äta och "bara" vara.

Tova har precis somnat ;( ja jag vet! Liiiite sent! Men hon hade lite svårt att komma ner i varv. Och eftersom jag inte hade ngn barnsäng med mig så kunde jag inte bara lägga ner henne i gå... Så hon fick helt enkelt vänta tills "Så mycket bättre" var över.

2 kommentarer:

  1. Hahaha, vad är det med dig som alltid lyckas lägga ut inläggen 22:22? :D

    Vad härligt med en liten resa till morbror och kusin vitamin!

    Kraaam från oss.
    (ja jag är vaken än, ska släcka nu. Har bakat sen 21:00)

    SvaraRadera
  2. Inte så illa att pricka in 02:00 heller :)

    Förstå att du haft fullt upp med bak - hoppas han får en trevlig dag gamlingen ;)

    SvaraRadera