tisdag 20 december 2011

Vilken härlig tisdag...

Ja nu tänker jag inte i första hand på jobbet, utan mer vad som hände efter jobbet!
Jag mötte upp Tova o pappan på simhallen. Pappan skulle träna och jag, Skruttan och Rufus åkte till prinsen.
Det var super länge sedan vi sågs, men det syns tydligt att dom gillar varandra <3
Som tur va så anföll inte Tova prinsen. Utan kramades bara väldigt mycket. Ville gärna pussas lite oxå ;))

Det blev ett, för oss kort besök. Men vi hann med fika och lek på Theodors nya fina rum!!

Väl hemma igen va det mat, lek och sen natti natt

Eftersom jag inte hade förmågan att fota ngt på prins besöket, så smög jag in och knäppte på en sovande Sessa






2 dagar kvar - sen låååååång ledigt!!!

1 kommentar:

  1. Tack för igår! Det var supertrevligt och tiden gick alldeles för fort som vanligt.

    Ja, det är så roligt att se kidsen leka med varandra. :-D

    Hoppas att det inte dröjer så länge tills nästa gång bara!!! Kramkram

    SvaraRadera