söndag 28 april 2013

Helgen är över - igen

Shit (ursäkta språket) men va fort helgerna går.
Fredag och sen direkt söndag :(

Nåja... Veckorna går fort dom med. Och sommaren är snart här.
Förra helgen hade vi snö på gården, men nu är allt borta och vi har faktiskt krattat!

Tjejerna var på ett strålande humör och sken bättre än vad solen gjorde.


Thomas grillade korv till lunch, men Tova föredrog kall korv med bröd - separat!


La inte så mycket energi i det eftersom hon verkade orka busa iaf


Rutschkanan är succé i år....


Saga springer loss på altanen


Tova - "mamma, knäpp på mig osså, säg leeee"


Kl 2 kom mormor och hämtade Tovis. Hon ska få vara där ett par dagar och få ALL uppmärksamhet - det behöver hon, även jag! Den trötta mamman ;(

Hittade denna bild idag och den anammade jag direkt :)


Även om jag dagen till ära har städat och plockat.
Gjorde även en köttfärs limpa med fetaost - gott!


När Tova åkte fyris på Tynderö så passade Saga på att leka med Rufus leksaker ;)


Nu sover pappan och Saga. Thomas ska jobba natt i 2 veckor nu så det blir nattning av alla kring 8 tiden :)

Kanske ska passa på jag med?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar