måndag 22 april 2013

Dansglädjen tillbaka

Idag var det kyrkis och jag tror minsann dansglädjen var tillbaka hos Tova!


Här dansar hon med Hilma och Lova.
Kul att se... Dom senaste gångerna har hon mest suttit med mig och sjungit med. Hon bjöd tom på pussar och kramar! Ja inte till mig, utan till Tilde, grann tjejen. Sådan gullhöna hon kan vara ibland min lilla Tova <3






Idag var det målning som erbjöds. Tjejerna måla och fixar...

När vi kom hem fr kyrkis var det lunch och sen prommis med Rufus. Vädret var underbart så det blev en timmes sväng.

Väl hemma igen så var det bus för tjejerna... Tova erbjöd Saga skjuts :))))








Ja det är mysigt när dom leker med varandra... Mindre mysigt när dom är i luven ;(

Imorgon är det dagis och Tova pratar redan om Mysan och Lova. Så skönt att hon har bus vänner som hon längtar efter!

Vad Saga och jag ska hitta på är ännu ovisst...

2 kommentarer:

  1. Fina tjejer!!! Och Tova ser så stor ut! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är stora tjejen :) och ser extra stor ut bredvid Saga!

      Stl 98 men mer och mer 104 :)

      Radera