lördag 23 mars 2013

Lovas kalas

Idag var det dags för Lovas 3 års kalas.




13-15 var tiden och jag lyckades komma i tid - bra där mamman!!!




Det var mycket gott som dukats fram. Dom hade varit riktigt duktig Lovas mamma och pappa. Extra duktigt med tanke på att Ida väntar bebis med BF 9 april.








Saga var nog lite avis på Lovas fina hår :)




Tova var snabb att ta Sagas krokar. Delade fint med sig till födelsedags barnet.








När det var 1 krok kvar kände jag en viss oro, men helt i onödan.
Tova delade kroken och gav till Lova <3




Även Tyra var där... Hon går på samma förskola som Tova och Lova.




Körde följa John i soffan :)




Sen var det provsmakning av presenter... Pizza set




Efter bus och fika var det dags för en fisketur och alla barn fick napp. Här ligger tjejerna och smakar på "fisken"




Det var ett riktigt trevligt kalas. Visst hade Tova lite kämpigt när hon insåg att halsband och armband inte var till henne, men det gick över :)
Saga sken som solen som vanligt.
Nu är det dags att börja planera middag - undra just vad vi ska hitta på?!

3 kommentarer:

  1. Vilket lyckat kalas och fina kalastjejer! Mycket gott fika också noterade jag ;) Och väldigt omtänksam och givmild kompis! Hannes hade aldrig delat den sista kroken kan jag säga. Tveksamt om han hade delat med sig överhuvudtaget nu när jag tänker efter... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev som sagt VÄLDIGT förvånad. Trodde ALDRIG hon skulle bryta av och dela. När hon har en skål så är det sällan hon delar med sig utan gnissel... Likadant när hon får en påse.
      Tror det betyder att hon verkligen tycker om Lova.
      :)

      Radera
    2. Ja, det måste det betyda =)

      Radera