torsdag 21 mars 2013

Babysång

Igår var det sång - med Tova på dagis, så rockade Saga loss!



Imilia var oxå med och rockade loss även hon :)


När sången var slut och vi åkte hem, somnade Saga och sov hela 2 timmar i vagnen.

Efter middag skulle jag på kundträff hos Handlar Andersson.
Det var allmän info om butiken och självklart ICAs sortiment. Äntligen fick jag veta skillnaden mellan dom olika Ica produkterna.
Temat var frukost! Ngt vi oxå fick provsmaka :)


Här är min smak frukost - gott!
Kaffet kändes "så där" men jag ska ge det en till chans!

Efter 1 tim var det klart och dags att åka hem. Vi fick med en påse hem med bl.a. Kaffe, müsli, juice, bröd.
Ska upp och mumsa nu :)

Pappan hade haft lite kämpigt - Saga var inte helt nöjd med situationen och hade gråtit!
Sov när jag kom hem och vaknade inte förrän hon sovit 2 1/2 tim. Då var hon hungrig.

Idag är det dagis och BVC för mina töser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar